Splošni pogoji poslovanja

1. Splošne določbe in definicije, informacije o ponudniku

S spletno trgovino na naslovu www.pawital.si (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja družba Pawital, trgovina za male živali, d.o.o., Bleiweisova cesta 30, 4000 Kranj, Slovenija, matična številka: 9388982000, identifikacijska številka za DDV: 81074964, e-naslov support@pawital.si, vpisana v sodni register Okrožnega sodišča v Kranju, opr. št. Srg 2023/16338, dne 9. 5. 2023 (v nadaljevanju ponudnik).

Z nakupom izdelka v spletni trgovini uporabnik postane kupec. Ponudnik nakup omogoča tudi neregistriranim uporabnikom.

Ti splošni pogoji predstavljajo vsebino pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem v primeru nakupa izdelka v spletni trgovini.

Ti splošni pogoji veljajo samo za kupce, ki so potrošniki, to je fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo kupljene izdelke za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Vsebine v spletni trgovini ne predstavljajo veterinarskih nasvetov.

Informacije o tem, kako ponudnik ravna z osebnimi podatki uporabnikov in kupcev, so vsebovane v Politiki zasebnosti.

Izrazi v splošnih pogojih, zapisani v zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženski in moški spol.

2. Sklenitev pogodbe, možnost napak, rok dobave izdelkov, načini plačila in prevzem izdelkov

2.1. Sklenitev pogodbe med ponudnikom in kupcem

Prodajna pogodba za kupljene izdelke med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik od kupca prejme celotno kupnino za kupljene izdelke, vključno s stroški pošiljanja, pod razveznim pogojem, da ponudnik ne odstopi od pogodbe, kar lahko stori v roku 3 delovnih dni od prejema plačila, o čemer mora nemudoma obvestiti kupca. Ponudnik lahko od pogodbe odstopi le, če je pri objavi izdelka v spletni trgovini prišlo do napake glede opisa izdelka ali njegove cene ali če izdelek ni več dobavljiv.

Oddano naročilo v spletni trgovini kupca zavezuje k plačilu kupljenih izdelkov. Ta določba ne posega v pravico kupca do odstopa od pogodbe in do uveljavljanja garancije na zadovoljstvo.

Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem se lahko sklene v slovenskem / nemškem / italijanskem in angleškem jeziku. Ponudnik besedila pogodbe ne shranjuje in le-to kupcu ni dostopno.

2.2. Možnost napak

Ponudnik si pri objavi izdelkov in drugih vsebin v spletni trgovini pridržuje pravico, da nanje ni vezan, če je pri objavi, zaradi narave spletne prodaje in hitrih menjav izdelkov, prišlo do napake. Morebitne napake lahko uporabnik oziroma kupec javi s sporočilom na support@pawital.si. Odgovornost ponudnika za morebitno škodo zaradi napak pri objavi izdelkov in drugih vsebin v spletni trgovini je v največji zakonsko dopustni meri izključena oziroma omejena.

Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične in ne zagotavljajo ali predstavljajo resničnih lastnosti fotografiranega izdelka.

2.3. Rok dobave

Ponudnik bo kupljene izdelke kupcu dostavil v roku, ki je pri posameznem izdelku naveden v spletni trgovini. Če rok ni naveden, znaša ta med 3 in 5 dnevi. Iz razlogov, na katere ponudnik nima vpliva, se lahko navedeni rok dobave izjemoma podaljša, o čemer bo ponudnik obvestil kupca.

Ponudnik lahko kupljene izdelke kupcu pošlje v več ločenih pošiljkah, pri čemer kupec zaradi tega ne plača nobenih dodatnih stroškov pošiljanja.

2.4. Načini plačila

Kupec lahko za izdelke v spletni trgovini plača:

  • po povzetju (ob dostavi oziroma prevzemu izdelkov);
  • s kreditnimi oziroma plačilnimi karticami;
  • s PayPal.

2.5. Možnosti dostave

Kupec lahko kupi izdelke v spletni trgovini ne glede na svoje prebivališče ali sedež, vendar pa ponudnik naročene izdelke dostavlja samo na naslove v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji in Italiji.

4. Cene izdelkov in stroški dostave

Vse cene v spletni trgovini so objavljene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je pri določeni ceni izrecno navedeno drugače. Znesek DDV je lahko različen glede na državo, v katero se izdelki dostavijo. Vse cene v spletni trgovini so prodajne cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Stroški dostave so prikazani, preden kupec odda naročilo.

5. Pravica do odstopa od pogodbe, 30-dnevna garancija na zadovoljstvo

5.1. Pravica do odstopa od prodajne pogodbe

Kupec lahko v 14 dneh od prevzema naročenih izdelkov preko obrazca za odstop ali s sporočilom na info@pawital.si (sporočilo mora kot prilogo vsebovati izpolnjen obrazec za odstop) ponudniku sporoči, da odstopa od prodajne pogodbe za naročene izdelke. Vračilo kupljenih izdelkov ponudniku v roku 14 dni od prevzema izdelkov ter neprevzem izdelkov (zaradi česar se ti vrnejo k ponudniku) se prav tako šteje za sporočilo o odstopu. Odstop od prodajne pogodbe je možen tudi glede posameznih (izmed več kupljenih) izdelkov.

Kupec mora kupljene izdelke, glede katerih je odstopil od pogodbe, na lastne stroške in rizik poslati ponudniku najkasneje v roku 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od prodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če so uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala brez kupčeve krivde.

Edini strošek, ki zaradi odstopa od prodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov ponudniku.

Za vrnjene izdelke ponudnik kupcu najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Ponudnik vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je za nakup izdelkov v spletni trgovini uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Ponudnik lahko vračilo plačil, ki jih je prejel od kupca, zadrži do prejema vrnjenih izdelkov oziroma do prejema kupčevega verodostojnega dokaza, da je izdelke poslal ponudniku. Kupec lahko dokaz o pošiljanju pošlje na support@pawital.si.

Ponudnik bo morebitno zmanjšanje vrednosti izdelkov, ki niso bili vrnjeni nepoškodovani in/ali v nespremenjeni količini, v celoti ali delno pobotal s svojo obveznostjo vračila prejetih plačil.

Kupec nima pravice do odstopa od prodajne pogodbe glede:

  • zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat;
  • izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali jim hitro preteče rok uporabe.

5.2. 30-dnevna garancija na zadovoljstvo

Ponudnik pod pogoji, določenimi v tej točki 5.2., kupcu daje možnost, da v 30 dneh od prejema izdelkov uveljavi garancijo na zadovoljstvo in prejme povrnjeno celotno kupnino za kupljene izdelke.

Kupec lahko 30-dnevno garancijo na zadovoljstvo uveljavi glede celotnega naročila, vendar pa sprejmemo porabljene izdelke največ v vrednosti 100,00 EUR in samo enkrat za posamezen izdelek.

Za uveljavljanje 30-dnevne garancije mora kupec v 30 dneh od prejema izdelkov:

  • poslati ponudniku polno ali prazno embalažo izdelkov, glede katerih uveljavlja garancijo, na naslov Pawital, trgovina za male živali, d.o.o., Bleiweisova cesta 30, 4000 Kranj, Slovenija, in
  • izpolniti spletni obrazec za uveljavljanje garancije.

Ponudnik bo kupcu, ki je izpolnil pogoje za uveljavitev garancije na zadovoljstvo, vrnil znesek, ki ustreza prodajni ceni izdelkov, glede katerih kupec uveljavlja garancijo, ne pa tudi zneska, ki ustreza stroškom dostave, in tudi ne stroška pošiljanja prazne embalaže.

Določbe o uveljavljanju 30-dnevne garancije na zadovoljstvo ne posegajo v določbe o pravici do odstopa od prodajne pogodbe.

6. Reševanje sporov in pritožb

6.1. Splošno, sodna pristojnost in uporaba prava

Kupec lahko morebitne pritožbe v zvezi s kupljenimi izdelki pošlje ponudniku na support@pawital.si.

Če pride med ponudnikom in kupcem do spora, ki ga ni mogoče rešiti sporazumno, lahko kupec vloži tožbo zoper ponudnika pri sodišču po kraju ponudnikovega sedeža ali po kraju glede na kupčevo stalno oziroma začasno prebivališče.

Če drugi predpisi ne določajo obvezne uporabe prava, se razmerja med ponudnikom in kupcem presojajo po slovenskem pravu.

6.2 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora med sabo in kupcem.

Če kupec ne soglaša s ponudnikovo rešitvijo pritožbe ali z odzivom nanjo, lahko sproži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja spora preko EU platforme za spletno reševanje potrošniških sporov, dostopno na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

7. Končne določbe

Določbe teh splošnih pogojev se lahko kadarkoli spremenijo, o čemer bodo uporabniki vnaprej seznanjeni. Uporaba spletne trgovine in/ali nakupovanje izdelkov po spremembi določb se šteje za dokaz, da je uporabnik pristal na spremenjene določbe.

Splošni pogoji veljajo od 7. 9. 2023.